Friday 8 July 2011

The noobiesttt on the earth :目

这位就是我说为全世界最NOOB的人了 ;D

你们说对不对 ?! ^^





Noob 人是将的、
整天拍照要人家看他的背影、侧脸 !!! XD
也好啦 ~~~ 不用看他的NOOB样 :P
不管如何、今天他生日、我是第一个在电话和网上祝福她列
他一点表示也没有、叫他哭又不要 TOT
我这妹做到将好、他都不珍惜 ==
死衰果、整天欺负我
讲我NOOB、讲我傻 XD
一天到晚ROLLER、DOTA
╮(╯▽╰)╭



我这一篇特地为了你而写 ~
吖果、生日快乐 ^^
不过你连我生日也不记得
衰到贴地
我会记得的 ~
我对你好、你对我衰啦 !!!! TOT
哼~ 八公 xD
TRK IS A NOOB KIA

Mun Lum ; He is noob kia right x))
When date make him die !!!!!!!! xDD

————————————————————————

My world back ;D
Honey ; honey ; honey xDD
Today take report card ~ x)
My result no problem xD
HAHA :)
Everyone rmb that 9 of July don't go out =]
Don't wear yellow colour shirt `
My date with Mun Lum & Ring Kee spoil ady TOT
The wat BERSIH la ~ I hate it !!!!!!




LOVE ME , HATE ME , UP TO YOU =]

No comments:

Post a Comment