Sunday 29 January 2012

About new year life .


Let's start ;D


農曆年初一的新衣、

去外婆家拜年,吃飯,然後就到媽媽的朋友家玩 。




我的表姐

我的堂姐

星期四跟堂姐去看戲、I LOVE HONGKONG 2012 喜上加喜、
很贊,很搞笑,沈佳儀 + 大笨蛋
我笑到滿大聲的 XDD !!
我男友 XDD [堂姐啦] :P
















年初六,普通的星期六 =3=

去表姐家魯,晚上去 ah man 家 xD

去那邊吃火鍋 + BBQ

吃飽飽後就去玩 WEBCAM 拍照 !

玩到很癲,很快就回去了。






CUTE MINHWAN :3 TWITTER HIM ! X)


They are coming back with new sonq !! I damn excited...
very nice song, waiting for their mv <3
Support yarh ;)


-______________-

skull life soon D=
I havent finish my homework T^T
I love holiday :3 I dont want breakup with holiday :X

新年都吃煎炸1東西,喝汽水,
有些人病了、記得快快好起來 =D

我一定胖了 /__\
diet diet diet ~

去趕功課啦 :P TATA

Click my nuffnang ads

No comments:

Post a Comment